Ośrodek narciarski Tignes jest aktualnie zamknięty.
Skorzystaj z możliwości zakwaterowania w ośrodku Tignes niedaleko terenu narciarskiego Tignes.
Skorzystaj z możliwości zakwaterowania w ośrodku Val Claret niedaleko terenu narciarskiego Tignes.
Skorzystaj z możliwości zakwaterowania w ośrodku Val d´Isere niedaleko terenu narciarskiego Tignes.
| Dzień | Pogoda | Dolina 1.550 m n.p.m. | Szczyt 3.456 m n.p.m. | Ryzyko | Ilość | Granica | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Temp. | Wiatr | Temp. | Wiatr | opadów | opadów | śniegu | ||
| 9.11. | zachmurzenie umiarkowane | 7 °C | 4 km/h | -8 °C | 8 km/h | 10 % | – l/m² | 1.872 m |
| 10.11. | duże zachmurzenie | 9 °C | 3 km/h | -5 °C | 5 km/h | 10 % | – l/m² | 2.522 m |
| 11.11. | słonecznie | 10 °C | 4 km/h | -3 °C | 6 km/h | 5 % | – l/m² | 2.505 m |
| 12.11. | zachmurzenie umiarkowane | 13 °C | 6 km/h | 2 °C | 6 km/h | 10 % | – l/m² | 3.405 m |
| 13.11. | przeważnie słonecznie | 15 °C | 8 km/h | 3 °C | 9 km/h | 5 % | – l/m² | 3.397 m |
| 14.11. | pochmurno | 11 °C | 14 km/h | 2 °C | 14 km/h | 15 % | – l/m² | 3.189 m |
| 15.11. | zachmurzenie umiarkowane | 12 °C | 11 km/h | -3 °C | 14 km/h | 10 % | – l/m² | 2.442 m |




















































Na 50 % z wyżej wymienionych nartostrad istnieje możliwość sztucznego naśnieżania w przypadku braku śniegu naturalnego.
| Nazwa | Długość (km) | Różnica wysokości (m) |
|---|---|---|
| Grande Motte - Tignes | 6.5 | 1.300 |
| Grande Motte - Tignes Val Claret | 6.5 | 1.300 |
| Nazwa | Długość (km) | Różnica wysokości (m) |
|---|---|---|
| Sache | 3 | 1.150 |
Całkowita liczba wyciągów w Tignes to 79 o łącznej długości 81.4 km i przepustowości 153.457 osób na godzinę.
| Nazwa | Rok produkcji | Długość (m) | Przepustowość (os./godz.) | Miejsce |
|---|---|---|---|---|
| Aiguille Percee | 2005 | 1.082 | 2.400 | – |
| Aiguille Percée | 2005 | 1.082 | 2.400 | – |
| Aiguille Rouge | 1988 | 1.026 | 1.700 | – |
| Almes | 2016 | 594 | 2.400 | – |
| Bellevarde Express | 1989 | 1.041 | 2.400 | – |
| Bollin | 1997 | 570 | 3.600 | – |
| Borsat Express | 1994 | 2.097 | 2.400 | – |
| Brévières | 2007 | 1.199 | 1.800 | – |
| Carpe Diem | – | 165 | 1.500 | – |
| Cascade Express | 2000 | 1.741 | 2.400 | – |
| Céma | 2000 | 492 | 2.200 | – |
| Centre | – | 80 | 1.500 | – |
| Claret | 2008 | 193 | 500 | – |
| Col de Leisse | 1996 | 794 | 2.400 | – |
| Col des Ves | 1981 | 1.855 | 1.350 | – |
| Col du Palet | 1968 | 1.444 | 650 | – |
| COL DU PALET | 1968 | 1.444 | 650 | – |
| Col 1 (right) | 1972 | 1.230 | 900 | – |
| Col 2 (left) | 1973 | 1.230 | 900 | – |
| Combe Folle | 1967 | 851 | 600 | – |
| COMBE FOLLE | 1967 | 851 | 600 | – |
| Corniche I | 1989 | 300 | 720 | – |
| Cugnaï | 2006 | 807 | 1.200 | – |
| Daille | 1967 | 1.674 | 900 | – |
| Datcha | 2017 | 870 | 2.400 | – |
| Etroits | 1973 | 1.690 | 1.800 | – |
| Fontaine Froide | 2012 | 1.186 | 3.000 | – |
| Fontaine Froide Express | 2012 | 1.189 | 3.000 | – |
| Fornet | 1973 | 1.029 | 1.000 | – |
| Fresse | 1997 | 1.886 | 1.800 | – |
| Funival | 1986 | 2.292 | 2.200 | – |
| Glacier Express | 2001 | 1.780 | 3.000 | – |
| Grande Motte | 1989 | 3.491 | 3.600 | – |
| Grand Huit | 1997 | 853 | 2.400 | – |
| Grand Pré | 1992 | 905 | 2.400 | – |
| Grattalu | 2004 | 1.387 | 2.700 | – |
| Champagny | 1992 | 811 | 1.200 | – |
| Chardonnet | 1953 | 920 | 600 | – |
| CHARDONNET | 1953 | 920 | 600 | – |
| Chaudannes | 1999 | 1.191 | 2.400 | – |
| La Daille | 2018 | 1.674 | 2.800 | – |
| Laisinant Express | 2005 | 1.849 | 2.100 | – |
| Lanches | 1992 | 2.555 | 1.650 | – |
| Lanches 1 | 1986 | 210 | 600 | – |
| Lanches 1 (right) | 1986 | 210 | 600 | – |
| Lanches 2 | 1986 | 210 | 600 | – |
| Lanches 2 (left) | 1986 | 210 | 600 | – |
| La Tovière | 2013 | 1.793 | 3.000 | – |
| Lavachet | 1999 | 267 | 800 | – |
| LAVACHET | 1999 | 267 | 800 | – |
| Lavachet 1 | 2025 | 0 | 1.500 | – |
| Lavachet 2 | 2025 | 0 | 1.500 | – |
| Légettaz | 1958 | 466 | 550 | – |
| Leissières Express | 2003 | 1.085 | 2.400 | – |
| Les Boisses | 2010 | 1.161 | 3.000 | – |
| L'Olympique | 2002 | 2.148 | 3.750 | – |
| Loyes Express | 1992 | 1.443 | 2.400 | – |
| Madeleine Express | 1998 | 909 | 3.000 | – |
| Manchet Express | 1993 | 1.921 | 2.400 | – |
| Marais | 1980 | 2.292 | 833 | – |
| Marmottes - Express | 2008 | 1.217 | 3.600 | – |
| Merles | 2004 | 1.314 | 2.468 | – |
| Millonex I | 1958 | 328 | 600 | – |
| Millonex II | 1970 | 274 | 600 | – |
| Mont Blanc | 1982 | 1.108 | 1.800 | – |
| Montet | 2005 | 813 | 1.200 | – |
| Palafour | 2006 | 1.319 | 3.600 | – |
| Pam | – | 236 | 1.500 | – |
| Panoramic | 1976 | 266 | 1.350 | – |
| Panoramique | 1976 | 266 | 1.350 | – |
| Paquis | 1999 | 1.610 | 1.500 | – |
| Parei | 2019 | 360 | 720 | – |
| Pays Désert | 1975 | 411 | 700 | – |
| Perce Neige (Grande Motte) | 1989 | 3.491 | 3.600 | – |
| Pim | – | 236 | 1.500 | – |
| Pitots | 2019 | 360 | 720 | – |
| PITOTS | 1981 | 360 | 800 | – |
| Poum | – | 200 | 1.500 | – |
| Pyramides | 2006 | 1.283 | 2.400 | – |
| Replat | 2021 | 274 | 350 | – |
| Rogoney | 1997 | 587 | 2.400 | – |
| Roselin 1 | 1972 | 986 | 1.000 | – |
| ROSELIN 1 | 1972 | 986 | 1.000 | – |
| Roselin 2 | 1972 | 980 | 900 | – |
| ROSELIN 2 | 1972 | 980 | 900 | – |
| Rosset | 1985 | 320 | 2.400 | – |
| Sache | 1983 | 1.986 | 1.260 | – |
| Savonnette 1 | 1984 | 212 | 600 | – |
| Savonnette 2 | 1987 | 212 | 600 | – |
| Sémanmille | 1968 | 418 | 600 | – |
| Signal 1 | 2007 | 595 | 855 | – |
| Signal 2 | 2006 | 595 | 855 | – |
| Slalom | 2001 | 358 | 728 | – |
| Slalom (Snowpark) | 2001 | 358 | 728 | – |
| Solaise | 2016 | 2.198 | 3.600 | – |
| Termignon 1 (3500) | 1990 | 1.046 | 1.200 | – |
| Termignon 2 (3500) | 1967 | 820 | 900 | – |
| Tignes 1800 - 1 | – | 115 | 1.500 | – |
| Tignes 1800 - 2 | – | 120 | 1.500 | – |
| Tichots | 2005 | 1.171 | 3.600 | – |
| TK 2009 | 2007 | 268 | 362 | – |
| Tommeuses | 2002 | 1.716 | 4.090 | – |
| Tufs | 2008 | 1.599 | 2.800 | – |
| Vallon de l'Iseran | 1982 | 2.741 | 1.462 | – |
| Vanoise | 2008 | 1.186 | 2.000 | – |
| Village | 1985 | 369 | 1.800 | – |
| 3000 | 1962 | 431 | 433 | – |
| 3500 n°1 | 1990 | 1.046 | 1.200 | – |
| 3500 n°2 | 1967 | 820 | 900 | – |